Calitatea serviciilor de suport oferite clienților se schimbă mai rapid ca niciodată cu IBM Watson. Ești pregătit?
Cu IBM Watson poți realiza un Agent Virtual bazat pe Inteligență Artificială, care să ofere clienților tăi servicii de suport proactive și personalizate, asigurând în același timp și confidențialitatea datelor.
Îmbunătățești calitatea serviciilor de suport oferite, crești gradul de satisfacție al clienților și îi fidelizezi.
Agentul Virtual răspunde clientului mult mai rapid și mai precis, evitând timpii de așteptare care apar în cazul personalului uman.

Serviciile de suport devin de tip self-service - disponibile 24/7/365, iar interacțiunea clientului cu compania ta este excelentă. Poți să-l utilizezi și ca back-end pentru a pune la dispoziția personalului companiei informații și resurse utile.
 

Scazi costurile operaționale ale companiei
Prin self-service, costurile operaționale din call center scad. Preluarea task-urilor simple de către Agentul Virtual permite personalului companiei să se concentreze pe task-urile complexe, care să aducă valoare suplimentară companiei.

Companii precum Autodesk sau Vodafone UK utilizează tehnologiile conversaționale ale IBM Watson pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite.
 


Beneficiile implementării de către Autodesk a unui Agent Virtual:
99% îmbunătățirea timpilor de răspuns la clienții săi
5-10 min pentru rezolvarea unui caz versus 1.5 zile
100,000
conversații
efectuate lunar și scăderea gradului de încărcare al personalului din call center
14 M total conținut analizat (cuvinte cheie, fraze și alte expresii de vorbire și limbaj)
60 cazuri distincte de solicitări simple pe care le recunoaște și le rezolvă rapid, astfel încât personalul să se poata concentra pe rezolvarea cazurilor complexe.

Vodafone UK utilizează IBM Watson pentru a îmbunătăți gradul de satisfacție al clienților și a crește forța echipei umane de suport. Vezi video: Cu IBM Watson, Autodesk a dezvoltat un Agent Virtual care rezolvă problemele de suport obișnuite. Vezi video